Ta witryna wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych.
Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia.
Więcej w Polityce prywatności.

zamknij

Dostawa i odbiór towaru

  1. Forma dostawy towaru i forma płatności jest zgodna ze sposobem wybranym przez Klienta w zamówieniu
  • Towar dostarczany jest przez (tylko na terenie Polski):
  • przesyłka kurierska DHL – deklarowany czas dostawy (liczony od chwili podjęcia przesyłki przez kuriera firmy DHL) – 24 godziny przy nadaniu paczki, 48 godzin przy nadaniu przesyłki paletowej – możliwość monitorowania przesyłki na stronie spedycji DHL, każda przesyłka jest ubezpieczana, przesyłki zazwyczaj dostarczane są w godzinach 8:00 – 16:00. przesyłka
  • Pocztą Polską – (opcja na życzenie Klienta) - czas dostawy zależny jest od wybranej opcji (przesyłka zwykła lub priorytetowa) i realizacji przez Pocztę Polską – godziny doręczenia zależne są od godzin pracy listonosza w danym rejonie – z uwagi na duże opóźnienia w doręczaniu przesyłek nie polecamy tej formy dostawy, odpłatna dostawa do Klienta własnym transportem Sklepu po wcześniejszym uzgodnieniu – warunki oraz cena ustalane indywidualnie z Klientem,
  • osobisty odbiór w placówkach firmy MTM Dariusz Seferyński w Kobyłce, przy ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 11 (tel. 22 353-11-11) oraz w Regułach, przy ul. Elizy Orzeszkowej 1B (tel. 22 224-54-96) – z uwagi na podział magazynowy sprzedawanego asortymentu, miejsce odbioru przesyłki wymaga wcześniejszego kontaktu z Obsługą Sklepu.
  1. W chwili odbioru towaru Klient zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy zgłosić kurierowi, listonoszowi lub pracownikom obecnym przy dostawie/odbiorze. Podstawą reklamacji uszkodzenia w czasie transportu jest stwierdzenie uszkodzenia w formie spisanego i podpisanego przez kuriera/listonosza protokołu. W takim przypadku Klient jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Obsługi Sklepu o zaistniałej sytuacji.
  1. Odbiór przesyłki musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem (list przewozowy, dowód nadania, dokument WZ). Z chwilą pokwitowania na Kupującego przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia towaru.