MTM 15-35 GT ECO WARM (15-35 kW) multiolejowa nagrzewnica powietrza
  • MTM 15-35 GT ECO WARM (15-35 kW) multiolejowa nagrzewnica powietrza
  • MTM 15-35 GT ECO WARM (15-35 kW) multiolejowa nagrzewnica powietrza
  • MTM 15-35 GT ECO WARM (15-35 kW) multiolejowa nagrzewnica powietrza

MTM 15-35 GT ECO WARM (15-35 kW) multiolejowa nagrzewnica powietrza

Multiolejowa nagrzewnica powietrza typu MTM 15-35 GT ECO WARM przeznaczona jest do ogrzewania pomieszczeń przemysłowych nieobjętych systemem centralnego ogrzewania

help_outlineZapytaj o produkt
MTM 15-35 GT ECO WARM (15-35 kW) multiolejowa nagrzewnica powietrza

MTM 15-35 GT ECO WARM (15-35 kW) multiolejowa nagrzewnica powietrza

Multiolejowa nagrzewnica powietrza typu MTM 15-35 GT ECO WARM przeznaczona jest do ogrzewania pomieszczeń przemysłowych nieobjętych systemem centralnego ogrzewania

Akceptuję zasady polityki prywatności  

 

Bezpieczne i pewne zakupy

 

Szybka wysyłka

 

Satysfakcja gwarantowana

MTM 15-35 GT / 2 w 1 - urządzenie łączy w sobie piece średnich i dużych mocy dzięki szerokiemu zakresowi pracy.

Multiolejowy piec nadmuchowy model MTM 15-35 GT. Piec z zamkniętą komorą spalania, o zwiększonej wydajności i mniejszym zużyciu paliwa.

Zamknięta komora spalania - co to znaczy?

Każdy proces spalania wymaga dostarczenia odpowiedniej ilości powietrza. Urządzenia grzewcze z zamkniętą komorą spalania to takie, których konstrukcja komory spalania jest szczelna i nie pozwala na wydostanie się płomienia poza komorę. Powietrze niezbędne do prawidłowego procesu spalania dostarczane jest za pomocą wentylatora, umieszczonego w części powietrznej (jak w naszych modelach MTM 15-35 GT oraz MTM 52 i MTM 52R) lub spalinowej (zaciąg powietrza odbywa się wtedy poprzez wytwarzane podciśnienie). Takie rozwiązanie powoduje, że do pieca dostarczana jest stała ilość powietrza, bez względu na warunki zewnętrzne, takie jak pogoda (temperatura, wiatr, wilgoć, ciśnienie atmosferyczne) czy położenie geograficzne, które mają wpływ na ciąg kominowy i ilość dostarczanego powietrza w komorach otwartych. Zmienny ciąg kominowy potrafi zakłócić proces spalania, a nawet może spowodować cofnięcie spalin do komory.

W piecach z tzw. otwartą komorą spalania, niezbędne do spalania powietrze zaciągane jest z pomieszczenia, w którym piec stoi (kotłownia, warsztat). Aby dostarczyć odpowiednią ilość powietrza konieczne jest napowietrzenie pomieszczenia. Najczęściej odbywa się to poprzez wentylację nawiewną, kratki nawiewne, nieszczelności w stolarce okiennej lub drzwiowej, czy też przez pozostawienie otwartych okien.

Niektóre piece z zamkniętą komorą spalania pozwalają na zaciąg świeżego powietrza z zewnątrz (w niektórych sytuacjach, gdy podłączenie zaciągu zewnętrznego jest utrudnione z powodów technicznych, możliwe jest zaciąganie powietrza z innego pomieszczenia, które posiada odpowiednią wentylację).

Rozwiązanie to ma szereg zalet:

  • z pomieszczenia, w którym stoi piec, nie jest zabierany tlen - ma to szczególne znaczenie w przypadku, gdy w pomieszczeniu tym przebywają ludzie i/lub zwierzęta,
  • pozwala ograniczyć koszty związane w wykonaniem wentylacji nawiewnej,
  • eliminuje proces wychładzania pomieszczeń poprzez nawiew chłodnego powietrza z zewnątrz przez kratki wentylacyjne i pozostawione otwarte okna - zaciągane z zewnątrz powietrze, za pomocą instalacji zaciągowej, kierowane jest bezpośrednio do komory spalania i nie wychładza pomieszczenia,
  • większa sprawność urządzenia - odpowiednia ilość powietrza wspomaga proces spalania zwiększając wydajność urządzenia, tym samym ograniczając zużycie (koszty) paliwa,
  • bezpieczeństwo użytkowania - niweluje ryzyko odwrotnego zaciągu spalin,
  • możliwość stosowania w pomieszczeniach ze zwiększonym zapyleniem (przygotowalnie do lakierni, stolarnie z wyciągami, pomieszczenia z podciśnieniem).

GŁÓWNE CECHY

Komora spalania

Komora spalania wykonana jest ze stali nierdzewnej, natomiast misa paleniska wykonana jest z żeliwa, a nie z szybko stygnącej stali.

Wlew paliwa

Wlew paliwa skonstruowany w taki sposób, aby łatwo i szybko dolać paliwo, bez obaw, że zalejemy sterownik lub dostaną się do zbiornika większe zanieczyszczenia. Łatwy do wyjęcia filtr pozwala szybko i sprawnie go oczyścić.

Zabezpieczenie przed przelaniem

Nowy, ulepszony system zabezpieczający przed przelaniem się oleju w komorze spalania, dzięki bardziej czułemu mikro-wyłącznikowi.

Automatyka

Ulepszona elektronika urządzenia. Teraz nie musisz zastanawiać się jakie napięcie masz w sieci, ponieważ w naszym najnowszym sterowniku zastosowaliśmy system stabilizacji napięcia. Zabezpieczenie przed przepięciami zwiększa żywotność sterownika.

Sterownik pieca na olej uniwersalny typu MTM 15-35 GT wyposażony jest w gałkę regulacji i dwa przyciski pozwalające użytkownikowi na sterowanie pracą nagrzewnicy oraz diody sygnalizujące stany pracy urządzenia połączone z sygnałem dźwiękowym w przypadku awarii.

Płynna regulacja mocy

Regulacja mocy polega na płynnym zwiększaniu lub zmniejszaniu obrotów pompy podającej paliwo. Spalanie odbywa się równomiernie, bez względu na gęstość oleju. Wysokoprecyzyjna, wolnoobrotowa zębata pompa paliwa, zaprojektowana specjalnie dla naszych urządzeń z uwzględnieniem specyficznych warunków użytkowania, tłoczy każdy rodzaj oleju, niezależnie od jego gęstości. Dzięki temu nie musisz sprawdzać gęstości oleju jakim dysponujesz i nie musisz pamiętać o wybraniu odpowiedniego trybu pracy - pompa zamontowana w naszych urządzeniach tłoczy zarówno gęste oleje przepracowane, jak i rzadsze oleje opałowe i ich mieszanki.

Wysoka wydajność cieplna

Nagrzewnica MTM 15-35 GT skutecznie ogrzewa pomieszczenia do 800m³ (przy dobrej izolacji obiektu).

Rodzaj paliw jakie mogą być stosowane

  • oleje roślinne (BIOPALIWA),
  • surowe oleje roślinne (rzepakowy, słonecznikowy i inne), w tym posmażalnicze (gastronomia),
  • oleje mineralne (przepracowane oleje silnikowe, przekładniowe, hydrauliczne, napędowe typu HBO I, II, III o lepkości nie większej niż SAE80),
  • olej opałowy.
Piec multiolejowy MTM 15-35 GT

Odprowadzenie spalin

Wydajny wentylator nadmuchowy

Całkowicie czyste ciepło

Trwała obudowa pokryta farbą proszkową

Zabezpieczenie przed przelaniem paleniska

Panel sterowania z diodami LED

Płynna regulacja mocy grzewczej
17-33 kW

Wbudowany zbiornik paliwa

Piec multiolejowy MTM 15-35 GT

OPIS MODELU

  • nowy design!
  • pięciostronny wydmuch ogrzanego powietrza,
  • wbudowany sterownik mikroprocesorowy:
    - płynna regulacja mocy od 15 do 35 kW.,
    - diody LED sygnalizujące pracę lub ewentualne awaryjne zatrzymanie spalania,
    - z sygnałem dźwiękowym,
  • trwała obudowa z powłoką proszkową,
  • zamknięta komora spalania wykonana ze stali o podwyższonej odporności temperaturowej z wentylatorem dotleniającym,
  • możliwość doprowadzenia powietrza do komory spalania z zewnątrz,
  • wentylator wyłącza się w funkcji wygaszania pieca przy spadku temperatury poniżej 40oC w obrębie komory spalania,
  • termostatyczna kontrola pracy
  • pompy paliwa,
  • ręczny zapłon,
  • 100% czyste ciepło,
  • stała temperatura promieniowania/wydmuchu,
  • nadmuch 1000 m3/h ciepłego powietrza,
  • promieniowanie cieplne we wszystkich kierunkach,
  • możliwość zastosowania akcesoriów:
    - kanał doprowadzający powietrze do wentylatora natleniającego komorę spalania,
  • zbiornik paliwa 50 litrów,
  • zabezpieczenie nagrzewnicy przed przegrzaniem,
  • zabezpieczenie przed przelaniem paleniska,
  • termostatyczny nadzór pracy pompy.

ZASTOSOWANIE

magazyny

warsztaty

hale przemysłowe

garaże

obiekty inwentarskie

Warsztaty samochodowe
Magazyny
Pomieszczenia gospodarcze i inwentarskie

DANE TECHNICZNE:

Moc grzewcza

15-35 kW

Zużycie oleju

od 1,3 do 2,9 l/h

Wydatek powietrza

1000 m³/h

Prąd znamionowy

0,8 A

Zasilanie elektryczne

230 V / 50 Hz

Zużycie prądu

190 W

Średnica czopucha

130 mm

Wymiary szer. x gł. x wys.

580x870x1390 mm

Waga

90 kg

Pojemność zbiornika

50 l

Przydatne linki

Instrukcja obsługi

Katalog produktów

Informacja o podmiotach odpowiedzialnych

  • Importer RP Handels und Service GmbH
    Bahnhofstrasse 10, Paternion, 9711, AU
    E-mail: sales@rc-pt.com
    Telefon: +43 4245 65 900
  • Importer ZMO Systems
    Watling Street, Gailey,, Staffs, ST19 5PR, UK
    E-mail: enquiries@zmosystems.co.uk
    Telefon: 33 3600 44 60
  • Importer Alloljeteknik Sverige AB
    Grovmaskinsvogen 14, Eslov, 241 38, SE
    E-mail: info@alloljeteknik.se
    Telefon: 0704-335944
  • Importer A. Couperus Holandia
    Herenweg 9, DONKERBROEK, 8435WN, NL
    E-mail: Arend_Couperus@hotmail.com
    Telefon: 657333335
  • Importer AUTOMILOVANOVIC
    Dusana Subotica BR.6, Banja Luka, BR.6, BA
    E-mail: mladensenic@automilovanovic.com
    Telefon: 080051053
  • Importer ORAMUS
    AUEZOVA, ALMATY, 50035, KZ
    E-mail: oramus@inbox.ru
    Telefon: 77075554383
  • Importer NEOLINCOS
    Balmazújvárosi út 10., Debrecen, H-4002, HR
    E-mail: sales@lincos.hu
    Telefon: +36 70 607 9553
  • Importer KOTRAM
    Hlucholazska 38, Mikulowice u Jeseniku 1, 790-84, CZ
    E-mail: kotram@kotram.cz
    Telefon: 0042 0777-240-332
  • Importer Rondo D. O.
    MIHELIĆI 12, MATULJI, 51211, HR
    E-mail: josip@rondodoo.hr
    Telefon:  +385 51 275 089
  • Importer Sabiedriba ar ierobežotu atbildibu
    STR. PALSAS IELA 36, RIGA, LV1079, LV
    E-mail: probus@inbox.lv
    Telefon: 37129217550
  • Importer IKH Oy
    KESKUSTIE 26, KAUHAJOKI AS, 61850, FL
    E-mail: kaskapalvelu@ikh.fi
    Telefon: +358 (0)20 1323 210