Master BV 471 S (136 kW) Air Bus nagrzewnica olejowa z odprowadzaniem spalin MASTER
  • Master BV 471 S (136 kW) Air Bus nagrzewnica olejowa z odprowadzaniem spalin MASTER
  • Master BV 471 S (136 kW) Air Bus nagrzewnica olejowa z odprowadzaniem spalin MASTER

Master BV 471 S (136 kW) Air Bus nagrzewnica olejowa z odprowadzaniem spalin

Mobilne nagrzewnice olejowe z odprowadzeniem spalin, to wysoce wydajne urządzenia, zapewniające stały dostęp dużych ilości ogrzanego, czystego powietrza.

Ilość

help_outlineZapytaj o produkt
Master BV 471 S (136 kW) Air Bus nagrzewnica olejowa z odprowadzaniem spalin

Master BV 471 S (136 kW) Air Bus nagrzewnica olejowa z odprowadzaniem spalin

Mobilne nagrzewnice olejowe z odprowadzeniem spalin, to wysoce wydajne urządzenia, zapewniające stały dostęp dużych ilości ogrzanego, czystego powietrza.

Akceptuję zasady polityki prywatności  

 

Bezpieczne i pewne zakupy

 

Szybka wysyłka

 

Satysfakcja gwarantowana

Nagrzewnica olejowa Master BV 471 FS (136 kW) z oddzielnym palnikiem Riello

MASTER BV 471 to wysokowydajna olejowa nagrzewnica powietrza o mocy grzewczej 136 kW dedykowana do ogrzewania dużych obiektów. Dzięki zastosowanej komorze spalania z wymiennikiem nagrzewnica dostarcza do pomieszczenia czyste i suche ciepłe powietrze. Do urządzenia w zależności od zastosowanego wylotu powietrza można podłączyć jeden, dwa lub cztery przewody do rozprowadzania gorącego powietrza. Pracą nagrzewnicy można łatwo sterować za pośrednictwem mechanicznego lub elektronicznego termostatu zainstalowanego wewnątrz pomieszczenia.

Nowy wentylator posiada wyższy spręż 250 Pa, dzięki któremu można podłączyć przewody do rozprowadzania ciepłego powietrza o długości 15 m. Specjalny kształt obudowy wentylatora znacznie poprawia i stabilizuje przepływ powietrza przez wymiennik.

Dodatkowa obudowa palnika chroni przed uszkodzeniami mechanicznymi i zanieczyszczeniami powietrza. Stopień ochrony przeciwporażeniowej dla obudowy to IP 55. W razie potrzeby obudowę można bardzo łatwo zdjąć.

Dużą wytrzymałość oraz sztywność konstrukcji urządzenia zapewnia stalowa rama i zastosowane śrub z gwintem metrycznym.

Możliwość dostosowania urządzenia do pracy w różnych klimatach i na różnych wysokościach dzięki cyfrowej kontroli. Włącznik „Cold Start” umożliwia uruchomienie nagrzewnicy przy bardzo niskich temperaturach. W urządzeniu zastosowano również zintegrowany elektroniczny panel sterujący z wyświetlaczem oraz licznikiem przepracowanych godzin.

Łatwe i szybkie połączenie przewodów paliwowych z zewnętrznym zbiornikiem paliwa. Możliwość opcjonalnego zastosowania szybkozłączy przewodów paliwowych.

W nowej serii AIR-BUS zaprojektowano górny wylot spalin oraz możliwość zastosowania dodatkowych akcesoryjnych stabilizatorów komina.

W standardzie urządzenia posiada 4 uchwyty do transportu dźwigiem. Opcjonalnie nagrzewnicę można wyposażyć w uchwyty ułatwiające transport wózkiem widłowym.

Główne cechy

Turbolizatory zwiększające efektywność

Wygodny uchwyt

Wymiennik ciepła z rur ze stali nierdzewnej

Komora spalania ze stali nierdzewnej

Wydajny i cichy wentylator osiowy ERP

Opcjonalnie: zestaw mocujący komina

Opcjonalnie: stalowe uchwyty do transportu wózkiem widłowym

4 wytrzymałe uchwyty do transportu dźwigiem

Stalowa rama ze śrubami metrycznymi

Zintegrowany elektroniczny 
panel sterujący.
Termostaty elektroniczne

Włącznik "cold start"
umożliwiający uruchomienie 
przy bardzo niskich 
temperaturach

Opcjonalnie boczne,
stalowe zderzaki

Uchwyty ułatwiają 
otwarcie obudowy

Stalowa obudowa - chroni palnik
i filtry, ochrona IP 55,
możliwość zamknięcia na klucz

Możliwy wylot powietrza:
1,2 lub 4-drożny

Przednie panele wylotowe

1 - drożny wylot powietrza

1 x Ø 610 mm

2 - drożny wylot powietrza

2 x Ø 400 mm

4 - drożny wylot powietrza

4 x Ø 270 mm

Opis modelu

  • Wytrzymała, stalowa rama ze śrubami metrycznymi
  • Wydajny wentylator osiowy Osiąga ciśnienie 250 Pa (400 Pa dla wersji z wentylatorem promieniowym)
  • Elektroniczna kontrola spalania
  • Unikalny włącznik "Cold start" umożliwiający uruchomienie przy bardzo niskich temperaturach
  • Możliwość podłączenia termostatu pomieszczeniowego
  • Możliwość podłączenia 4, 2 lub 1 giętkiego przewodu
  • Odprowadzanie spalin
  • Oddzielny palnik Riello
  • Wyłącznik lato – zima służący wyłącznie do wentylacji
  • Elektroniczna kontrolka płomienia z fotokomórką
  • Automatyczny termostat przegrzania
  • Termostat bezpieczeństwa
  • Podgrzewacz paliwa
  • Dwa filtry oleju: filtr pompy oleju oraz filtr ssania
  • Szybkozłącze do podłączenia zbiornika zewnętrznego
  • Wymiennik ciepła o dużej wydajności, rury ze stali nierdzewnej
  • Komora spalania ze stali nierdzewnej
  • Wytrzymałe koła w zestawie
  • Ochrona panelu sterującego: IP 55
  • 4 wytrzymałe uchwyty do transportu dźwigiem
  • Wersja wysokoprężna (400 Pa) na zapytanie

Charakterystyka

Możliwy wylot 1,2 lub 4-drożny

Obudowa palnika: IP 55, możliwośc zamknięcia na klucz

Wewnątrz obudowy: palnik Riello, elektroniczny panel sterujący

Elektroniczna kontrola spalania.Panel sterujacy umożliwia elektroniczne ustawienia parametrów

Rura wylotowa odprowadzenia spalin na górze z opcjonalnym zestawem mocującym

Opcjonalne uchwyty do transportu wózkiem widłowym

Bardzo wydajny i cichy wentylator ERP

Łatwe podłączenie do zewnętrznego zbiornika paliwa

Zobacz video

ZASTOSOWANIE

magazyny

warsztaty

budowa

namioty

rolnictwo

Budowy
Magazyny
Pomieszczenia gospodarcze i inwentarskie

DANE TECHNICZNE:

Moc grzewcza

136 kW

Przepływ powietrza

8 500 m3/h

Wentylator

osiowy

Całkowite ciśnienie powietrza

250 Pa

Regulacja termostatem

mechaniczny lub elektroniczny

Zużycie paliwa

12,93 l/h

Zasilanie

220-240 V

Częstotliwość

50 Hz

Moc elektryczna

1,5 kW

Prąd znamionowy

6,9 A

Ochrona

IP55

Ø przyłącza kominowego

200 mm

Ø wylotu powietrza

4 x 270 mm
1 x 600 mm

Wymiary urządzenia (dł x sz x wys)

1790 x 880 x 1360 mm

Wymiary opakowania (dł x sz x wys)

1730 x 755 x 1325 mm

Waga netto/brutto

270/300 kg